bendiyebiriii Kızlar göğüs kalkanı ve düz kafa yastığı aldınız mı acaba? Bir de bibs emzik önerdi dün bir akrabamız bilemedim danışmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim🌸
Cayvarmiya bendiyebiriii kalkan yerine gümüş kapak aldım. Düz kafa yastığı eşim aldı lazım olur dedi bana kalsa almazdım. Bibs daha almadım ama alacağım . Aldıklarımı daha kullanmak nasip olmadı
Hizligonzales bendiyebiriii duz kafa yastigini biz hic kullanmadik kafasi bebegimin cok yamuktu ama donmeye basladiktan sonra kendiliginden duzeldi gitti. Digerlerinide hic almadim.
Yagmurkoksal_61 bendiyebiriii philips kalkanı emzirirken ile yarıyor yani bebek bi memeden emerken diğernden süt akıyor boşa gitmemiş oluyor ben o sütleri gün içinde biriktirip bebegme veriyodum. Düz kafa ystıgı değil ama reflü yatagı ilk 3 ay cok kullandım uyurken onla taşıdım nereye gitsem yanımda götürdm iknciye hamileym şimdi tekrar aldım :)
nur34_ bendiyebiriii gogus uclrm simdiden hassaslstgi icin gogus klkni alicm duz kafa yaztiginj aldim bahsettgn emzik nasil bisey bilmiyrm cok arastrdm avent emzikler arastrdgm kadariyla en iyisi onu tercih ettim tutup tutmicagida belirsz bebeklerin oyuzden sonradan gidisata gorede alinir
bendiyebiriii Cayvarmiya lansinoh balm mı iyidir yoksa krem mi acaba göğüs ucu için? Bilginiz var mı?😍
bendiyebiriii MinelHaapy susis Nurdan2021 nur34_ Yagmurkoksal_61 Hizligonzales Kozlar çok teşekkür ederim. Bir şey daha sorayım size lansinoh göğüs ucu kremi alacağım ama krem mi balm mı alsam sizce?
Yagmurkoksal_61 Bibs emziğide her bebek tutmuyor ve kısa sürede değiştirmek gerekiyo ayda bir galiba fiyatları yüksek . İlk bebegmde avent verdm şimdi tekrar avent vercem inşallah tutar :)
Nurdan2021 Philips göğüs kalkanı aldım gümüş kapaklara nazaran daha uygun geldi fiyatı düz kafa yastığı da babynest içinde vardı bölümü almadım Avent aldım ben doktora danıştım o da ağız damak yapısına en uygunu dedi inşallah tutar
susis bendiyebiriii philips göğüs kalkanı aldım birinden emerken diğerinden akanı toplasın diye ayrıca emzirmediğim zamanlarda da kullanmayı düşünüyorum çünkü sütü topladığı için meme ıslak kalmıyor ve hava da alıyor. Düz kafa yastığı almadım almayacağım zaten önerilen bir şey değil aslında. Emzik de aventinkini aldım. Umarım memnun kalırım
MinelHaapy Gümüş kapak aldım emzikte ewent aldım umarım tutar düz kafa yastığı da reflü yatağı aldım içinden çıktı
nur34_ bendiyebiriii bn kremini kullnyrm gzl sinuc veriyo balm hic kullnmdm denemek lzm ama herkestw ise yarick diye biseyde yok kuzum kndinde deneymlemen lzm
Yagmurkoksal_61 bendiyebiriii kremini kullandım bir dr incianın göğüs ucu kremini dönüşümlü . Çok yara olan bi arkadaşıma sadece garmastan pomad iyi gelmişti aklınızda bılunsun
bendiyebiriii susis balm gramaj olarak daha fazla olduğundan onu mu alsam demiştim de ondan sordum sağ olun🌸
bendiyebiriii Cayvarmiya gramaj olarak balm daha uygundu ondan onu mu alsam demiştim ama teşekkür ederim🌸 insanın kafası karışıyor çok çeşit olunca😅 tarağa bile karar veremedim daha😬