Geçen hafta gittim doktor 1 hafta sonra gel doğumunu yapalım dedi bebeğin gelişimi iyi dedi 2 cm de açıklık var dedi yarın godicem sizce açıklık ilerlemismidir 2 3 defa leğene şu koyup yarım saat içinde oturdum akşam yine yapicam kalcama kramp girdiği için başka bisey yapamiyorum suni sancidanda çok korkuyorum 2 kizimdada suni verdiler çok koyu gecti 4 cm den sonra Bi iğne yapıyorlarmış sancı çok olmuyormuş bilginiz varmi