Pemberuya ben yaptırdım doğumun ne olcagi belli değil sezeryan olursa sıkıntı oluyor tetenoz yaptirmayinca, covid aşısı bile olduk içinde ne olduğunu bilmeden tetenoz beni korkutmuyor o yüzden sadece tavsiyem sağlık ocağında vurulan aşının tarihine bakın yeni tarihliyse yaptirin