beyzakuzu00 Benim bundan önceki hamileliğim de oğlumda 39+1 haftaliktim 4 Ekim günüydü karnimda sertleşme hafif gelip giden ağrılar oluyordu ve bebek alta doğru hafiften baskı yapıyordu aldırış etmedim 39+2 oldum 5 Ekim ağrılar devam ediyordu akşam üzeri saat 18.00 dan sonra ağrılar devam etti hızlanmaya başladı biraz daha ağrı çekmeye başladım mide bulantısı vardı hafif gece 11 oldu hepten derin ağrılar sardı ama durulmayacak gibi değildi ve bebek giderek vajinaya baskıyı arttırmaya başlamıştı yattım 12 gibi gece uyudum gece yarısı saat 3.30 uyandım ve ağır sancı vardı çok hızlanmıştı baskı da bayaca artmıştı ve kalkıp tuvalete gittim doğum başladığını tahmin etmiştim küçük tuvaletimi yapıp içeri geldim ağrı geldi yere çöktüm ve su akmaya başladı duşumu aldım sabah 5 gibi hastaneye gittim artık 6 Ekim olmuştu ve sabah 7.30 da oğlum doğdu ☺️ yani velhasıl sana da örnek olsun diye yazdım bunlar doğumun her an başladığını gösteren sancılar inşallah sağlıkla doğsun bebiş ☺️🙏