Tgbabsra Dhvfth bende genel anestezi alacam da benim sorum şu kıyafetini kim giydiriyor onlar mı yoksa annen kocan filan mı daha önce farklı bir amilyat oldum acısını biliyorum onu sormayacağım
2802amine Dhvfth Çok gecmis olsun cnm hayırlı olsun bebegin.. kaç dk sürdü acaba sezeryan hemen uyanabildinmi bide nefes almakta falan zorluk cektinmi
ada1180 Dhvfth Allah analı babalı büyütsün cnm🙏🏻 Sondan varmı ne zaman çıkıyor acaba acıycak mı birde pijama takımı aldım ben gecelik almadım ama alsammıki lazım oluyormu
Gokce123 Geçmiş olsun cnm nasi geçti sezeryan şimdi nasilsin ayağa kaldirdilarmi bende olucam korkuyorum
Dhvfth Gokce123 dogundan 6 saat sinra yenek ycem ayaga klkcam daha klkmadim canm korkutnak istenem ama dgumdan ckarkrn cok acim oldu serumlar igne fln baya rahatlatti ama
Pakize13 Gokce123 ben Cumartesi sezeryan oldum genel anestezi ayağa kalkarken sadece sakın yere bakmayın vede başın döndü ise ısrar etme yürümek için
Dhvfth Tgbabsra odaya gekibce ustu onlar gydrdi alta bsey yok bez var sadece yuruyusten once gycem ama kim gydrir blmiyorum esim gydirir herlde ya
Dhvfth Pakize13 bende 1 saatten fazla yurdum oturuyorum simdide allaha sukur bbde zorlanmadim fazla dusundugum kadar
Dhvfth 2802amine bebegi 20 dkikada ckartmislar amlyattan benm cikmam falan drken toplam 45 dk uyaninca asiri agri oluyo odaya gelene kadar canm cok yandi odaya gekncee agri kesicilerle iyi oldum
Pakize13 ada1180 ben erken Doğum yaptım vr fazla kaldım ben 3 takım götürdüm ama 2 takım yeterli oluyor 3. Takımı duş aldım ondan dolayı degiştirdim sonda açıtmıyor bende acır diye korktum ama acıtmadı
Dhvfth ada1180 bn pijama takimi gydim canm sondayi yurutmek icin geldiklernde ckartip oyle yurutuyolar sondada korkcak hcbsey yok
ada1180 Pakize13 elbise olanımı tercih ettin yoksa alt üst takım mı cnm iyi bari sevindim ağrı olmamasına🙏🏻
Minnoshamis Allah anali babali buyutsun insallah 🤗 Bende sonta dan cok korkuyorum canim bilgi verir misin
Dhvfth Minnoshamis uyusturuldan sonra tajtikar hissetmedun cikarirken sadce bu iki saniye yaniyo ama hic acimiyo bile
mmrv reinamm Yapma yaa biz de bilmiyoduk ben bi yemek çeşidi saniyodum!!! Salak sacma yorumlar yapma!
ada1180 Dhvfth ay evet ya bu bayan her postun altına aynı yorumu yapıyor mecbur kalıpta yapanlarda var onlarıda korkutuyor bide . Normal veya sezaryen önemli değil önemli olan bebeklerimizin ve bizim sağlığımız🙏🏻
Aycelf2 Dhvfth nye dogurmus olmayalim ki tmam dogum esnasnda bse hissetmiyoruz ama bde sonrasi var o ilk ayaga kalkma var genelde 1 hfta o aciylz yasiyoruz yani tuvalete bile yanlz gdemiyoruz bunlari yasiyoruz bde dogurmux olmucaz mi