Btlklnc Canım benim ilk kızım da aynıydı. 30 dan sonra kilosu hep geriden geldi hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen. Doktor hep minyon bebek diyordu. Ve ben gayet kilo almıştım dikkat ediyordum yememe. Doktor en son 38+3 te 2700 dedi ve nst de hareketi az çıkınca alalım artık dedi. Suniyle dogum yaptım. 4 saat kadar sürdü hem de güzel bir dogumdu. Bebek doktorun tahminimden de az doğdu 2300. Ama hiç küveze girmedi mama bile vermedim bol bol emzirdim. Şimdi 4 yaşında yaşıtlarından uzun kilosu da normal. İkinciye hamileyim bakalım bu nasıl olacak. Yani ne yaparsan yap bebegin genetik kilosu belliymiş hiç üzme kendini kilosu gayet iyi olup bir sürü küveze giren var. İnşallah herşey iyi olur sizin için de 🤲