Hizligonzales acilden giriş yaptim doktorum yok ntsden sonra üç buçukta gel muane edicem dedi ondan sonra bakicam dedi beklemedeyim ikinci normal dogumum olucak kaçta alıyor doğuma ilk dogumumda 5 cm vardı almadı ilk doğumum diye sonra ikincide aldı 37+6 doğurdum bu 39 haftalık suyunda gelmedi ama acilmam var