AykaIsmailova o dikiş olayı sıkıntı iyileşmesi uzun sürüyor bende çok çektim hatta dikişlerim açıldı doktor tekrar dikmedi öyle kendisi iyileşti 3 ay oldu hala dikişli yere deyince acı hissederim normal dogumun en kötü yanı bu bence dikiş olmasa hersey çok güzel 👍🏻