Aysel_krdg Kızlar evde Ovulasyon testi vardı yaptım anında böyle çıktı reglim 3 gündür geçiyor acaba gebelik var mı
arirangg Aysel_krdg Ben hamileyken sırf meraktan Ovulasyon testi yapmıştım. Aynı böyle çıkmıştı. Reglyn de gecikmiş. Çok yüksek ihtimalle hamilesin. Sen direkt kan ver
8143 Aysel_krdg amin inşallah vardır canm rabbim gönlündeki versin darısı başıma ve Allah tüm isteyenlere nasip etsin 🤲
Nur388080 Aysel_krdg https://www.hizliresim.com/sba86ur benimde 3 gün gecikmem vardı evde de gebelik testi yoktu ovulasyon vardı yaptığımda senin gibi kırmızı çıkmıştı canım inşallah seninde pozitiftir 🥰😇