Mayıs 2022 de doğum yapan bir arkadaşım ile görüştüm 32.hafta itibariyle izne çıkmıştı. Doğum yaptıktan 10 gün sonra yarısını almış yani 32 hafta ile doğum sürecindeki haftaların parasını doğum yaptıktan sonra da 2 ay daha izinli raporlu sayıldığı için raporun günü bittikten sonra diğer kalan para yatmış