Hajdkslsksnd hamileliğiniz henüz yeni. Bedeniniz alışmaya çalışıyor. Tabii ki sürekli böyle olmayacak. Özellikle ilk trimester dan sonra rahatlayacaksınız bulantı kusma tüm şikayetler bitecek. Kabızlık için doktorunuzdan yardım isteyin ilaç takviyesi versin ama doktor tavsiyesiyle kullanmalısınız mutlaka. Lekelenmeler ilk 3 ay çok önemli, düşük riski oluşturabilir. Progestanda düşüğü önlemek için kullanılır o yüzden sakın ihmal etmeyin. Ağızdan alındığında yan etkileri oluyormuş gerekirse fitil olarak vajinal yolla alabilirsiniz. Tabi yine doktor onayıyla. Merak etmeyin hepsi geçecek 😊