Dün gece düzenli sancım oldu 1 saatte 8 kere aynı yere sancı vurdu şimdiye kadarkilerden farklıydı, sonra birden gitti sancı, belimin sol tarafından rahmime baskı ve ağrı girdi anlam veremedim. Ahududu çayı, squat, pilates, yürüyüş, merdiven çıkma, hurma hepsini yapıyorum, başıda aşağıda kilosuda iyiymiş sizce ne zaman gelir bu yalancı sancılar bile düzene girdi ama bebek gelmedi😁