3kuzuAnnesiyim Dokyir bi tahminde bulunmadi mi . Kiz nubu sisik ve dudaklar var buyuk ihtimalle ayrintili yakinlastrinca fark ettim
Neris_poyraz 3kuzuAnnesiyim ya size hastayım 😂 yarın benimde 2 li taramam var inşallah söylerler cinsiyeti
Neris_poyraz 3kuzuAnnesiyim yok tatlım bulunmadın bende ki ultrason resmî çok karanlık teklif etmedim 😂 ama cinsiyet muhabbetlerinde sizi görüyorum ve tahminlerinizde yanıldığınıza rastlamadım. Bakalım inşallah bana yarın söylerler söylemezlerse ultrason fotosunu atarım ama 🥰
3kuzuAnnesiyim Neris_poyraz tmm at ama dua et insallah kendime yanilayim:/ cunku kendime herkesten once doktor bile bsy dememisken kiz dedim ve 2 kizim var gonlum simdi digerini istiyor:/
Neris_poyraz 3kuzuAnnesiyim ayyy rabbim gönlünden geçeni versin inşallah. Kaç haftalıksın sen ?Benimde 11 yaşında oğlum var benim de gönlümden geçen malum 🫣
Neris_poyraz 3kuzuAnnesiyim 3kuzuAnnesiyim canım ne yaptın seni merak ediyorum gittin mi doktora🤔 randevun bugündü inşallah erkektir