29 haftalık hamileyim aslında ikinci hamileliğim ama ilkini kaçta yıkadım hatırlamıyorum bi tane daha bebeğim var ağırlaştım kocaman bi göbeğim var iyice sıkışmadan yıkayıp yerlerine öyle mi koysam diyorum ikinci sezeryanım olcak 38.haftada erken mi olur şimdiden yapsam son haftalara ev temizliğini bırakayım yavaş yavaş günlere bölüp onu yaptım diyodum siz ne diyorsunuz hanımlar