pamuk_anne Kızlar ilk defa böyle bişey geldi başıma, lütfen abuk sabuk yorumlar yazmayın. Daha yeni ocaktan aldığım çay elime aldığım gibi tam göbeğime döküldü. Soğuk kompres uyguladım ama ister istemez korktum dıştaki yanık bebeğe stres olarak bile olsa etki eder mi? Bebeğim kıpır kıpır oldu şu an bi sıcak bi soğuk aldıktan sonra ama panik halindeyim, yanıktan ziyade bebek için acile gitsem mi?
Siriiiin pamuk_anne postun yukarıda kalsın diye yazıyorum 🌿 Umarım bi şey yoktur , sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🐣
Semaburak pamuk_anne geçmiş olsun canım kaç haftalıksın karnın gergin mi , çok mu yandı derecesi önemli eğer su falan toplucak gibiyse hemen doktora git derim çünkü enfeksiyon kapabilirsin
Heisenberg pamuk_anne Kaç haftalıksınız? Korkutmak istemem ama biri gebe okulunda öğrendiklerini paylaşırken duşta sıcak suyla temas ederse göbek, bebek kakasını yapıyormuş diye yazmıştı. Ve yerse sıkıntı oluyor bu bildiğimiz üzere. Bence riske atmayın bi' hastaneye gidin🙏🏻
pamuk_anne Gamzeli21 ilk anda fazla yanma hissettim ama kalın giyinmiş olmamdan ötürü kaynar çay iyice aşağı temas edene kadar ben yukarı sıyırdım kıyafeti. Çok şiddetli yanık yok krem sürebiliyor olsam hemen geçerdi ama tam göbek olunca bebek için endişelendim. Hissetti galiba paniğimi o da hiç olmadığı kadar hareketli.
pamuk_anne BurcuY biraz daha dinlesem kendimi diyorum şu an sadece kızarıklık kaldı, yanık derecesi fazla değil boşuna bebeği strese soktum ya 😢
pamuk_anne Semaburak 29 haftalığım karnım aşırı gergin olmasa da var. Şu toplayacak gibi durmuyor Allahtan çabuk müdahale edebildik ama bebek içeride fazla hareket etmeye başladı. Ben göbeğimi açınca eşim gördü bebek çok hızlı hareket ediyor çok soğuk tutmayalım falan dedi.
pamuk_anne Gamzeli21 tamam süper fikir duymuştum bunu ama siz söylemeseniz aklıma gelmezdi. Çok teşekkür ederim. 💜
Semaburak pamuk_anne okadar kısa süre içinde bbeeğe etki etceğini sanmıyorum kuzum ya kesesinden nasıl geççek hemen sıyırmışsın, bence sıcakdan ziyade soğuğa tepki veriyodur bebiş hissediyosa 😂 internetede araştır istersen hiç için rahat etmezse gidiverirsin doktora yinede
pamuk_anne Heisenberg ya bide o var dimi. Hiç o açıdan düşünmedim, doğru diyosun duşta bile fazla sıcak su tutmak yasakken ben çay döktüm ya 😢
pamuk_anne Semaburak ister istemez evham yaptım yani ciddi bi sıcak hissetmez ama yukarıdaki arkadaşın dediği gibi duşta bile sıcak su tutmak yasakken ben nasıl döktüm o çayı ya 😢 tam kıpırdadığı yer bide. Bebek tam oralardayken böyle bi halt ettim 😢
Semaburak pamuk_anne canım duştaki su sürekli temas ediyo ama seninki bi kaç sn lik bir olay bu yüzden korkutma kendini stresin etkisi daha çok biliyorsun, sırf içinin rahat etmesi için git doktora ama kendini korkutma rahat bi uyku çekmek için gözük Rabbim korur bebişleri inşallah💕
BusraOzhan Yani bende kesin olarak birşey söyleyemem ama. Göbeğe direkt temas eden sıcak sular bebeğin kesesinin ısı dengesini değiştirip, bebeğin kaka yapmasına sebep oluyormuş. Siz yine de bir doktorla görüşseniz daha sağlıklı olur.
pamuk_anne BusraOzhan bu düşünce şu an beni mahvetti, evet doğru böyle bir şey gerçekten var. Gerildim ya, evet o çok içeride amniyon sıvısınin içinde darbelerden etkilerden korunuyor ama çoğu kere de ikaz ediliyoruz sıcak su temasına karşı 😢