iremgoksel benim bebeğim normalden kilolu. Ben hamileliğim boyunca şunları tükettim:
1) Her gün 1 muz yedim + 1 meyve daha yedim bunlar portakal, kivi, armut, ayva, mandalina, greyfurt, elma, trabzon hurması oldu genellikle.
2) Bir ara canım sürekli boza çekiyordu ve birkaç ay boyunca ben çok fazla boza içtim, hala içiyorum
3) Kestanenin bol olduğu zamanlar çok fazla ve çok sık kestane yedim.
4) Her gün en az 1 bardak bazen 2 bardak süt içiyorum.
5) Her gün kesinlikle peynir, taze kaşar veya eski kaşar yedim kahvaltıda. Kahvaltımı işe götürdüğüm için yumurta zor oluyor o yüzden haftasonları 2şer 3er yumurta yedim.
6) Bir ara da canım sürekli bal ve pekmez istiyordu onları da çok tükettim.
7) Öğlenleri işte ne çıkarsa onu yiyorum, akşamları da haftada en az 1 kez et, 1 kere tavuk ve 1 kere de sebze kesin yiyoruz. Onun dışında canımız nasıl isterse. Ayda 1 falan balık yapabildim.
8) Bir de her gün az bir miktar fındık, ceviz, badem ya da kabak çekirdeği yedim.
9) Doktorun verdiği vitaminleri hiç aksatmadım.
Bu şekilde beslendim. Bebeğim tam bir tosun. Ama ben de uzun boylu ve iriyim. Genetik de önemli tabii ki.