karanmom Canlar adetime 6 gün var kan testi verdim bugün sizce kanımda çıkar mı varsa tabi , belirtilerim vardı yaptırmak istedim çünkü ilaç da kullanamiyordm bilgilendirirmisnz
zeynozey karanmom adete 4 gün kala 17 çıkmıştı beta. Yükselme ihtimali var yani seninde varsa ama genede şüphen varsa çıkmazsa bile 2-3 güne tekrar ver ☺️ hayırlısı olsun