Arkadaşlar şimdi doktordan çıktım 37+6 haftadayım. Doktor bebeğin suyu çok azalmış yarın gebeliği sonlandırmam lazım dedi. Spinal anestezi ile olacak doğum. Sorum şu ki benden hiç su gelmedi bu durumda su nereye gitti? Doktor çok tedirgin ve ciddi bi durum varmış gibi açıkladı bize hala kendime gelemedim. Acaba diyorum kötü bişey varda bize söylemedi mi doktor. Sırbistan’da yaşıyorum