Kızlar şimdi çatı muayenesinden çıktım 39+1 günlüğüz, öncelikle aşırı korktuğum bir muayneydi evet biraz acıyor ama anlık bir acı ben kendimi biraz kastığımdan acıdı sanırım ama korkmayın anlık bişey 🤭 haa gelelim soruma muayene sonrası doktorum girişin güzel ama çıkışın dar olduğunu söyledi, normal doğum yapabilirsin ama çok yırtığın olur gece yda haftasonu olursa doğum ebeler baş edemez dikemezler geri dedi, devlet hastanesinde takipli olduğum için özellikle arayıp doktoru çağırma şansımız yok ve ilçede yaşıyorum gece yada haftasonu olursa Ankara’ya merkeze gitmem gerektiğini söyledi, sizce isteğe bağlı sezeryan istesem yapar mı? Normali denemek mi mantıklı? Başına böyle bişey gelen oldu mu?