Cansuercan bana baktığı halde cok suyu dedi endişeli endişeli baktı suyu cok onu yeme bunu yeme diye bide kendi doktorum değil acil gitmiştim cok korkuttu birkaç gün snra kendi doktoruma gittim herşey normal dedi bugnde seker yüklemesi yaptırdım cok şükür bişey cıkmadı🙏🏻 Ama doktor cok önemli gercekten ya böyleleride var bakmadan oksijen yetmezliği var nasıl derler sanki cahiller ya🙄🤭