Hamileliğimin 16 hafta 5. günündeyim. Bugün doktora gittiğimizde rahim ağzın yapısal olarak 3 cm dedi. Erken doğum riski gibi durumları önlemek için bunu kullan dedi. Önemli birşey değil korkulacak bir durum değil dedi. Aranızda kullanan var mı? Kullanan varsa ayrıntılı bilgi verebilir mi? Bende baya korku oluştu.