Merhaba kızlar benim bir arkadaşımın regli yaklaşık 1 hafta gecikti iki gün önce acilde beta baktırmış 0.615 çıkmış birde idrar tahlili yaptırmış onda da kum döktüğü anlaşılmış bu arada yumurtlama günlerini de değerlendirmişler, sizce geç döllenme olabilir mi ya da kum dökmeden dolayı mı regl gelmiyordur?