Busraaa1014 Merhabalar iki düşük yaptım ve araştırmaya girdi sonucunda kan pıhtısı teşhisi konuldu ondan dolayı bebek düşüyormuş. İlaç verdi ve hamile kalır kalmaz iğne vurulacagimi söyledi. Kan pıhtısı olup doğum gerçekleştiren var mı nasıl bir süreç yardımcı olur musunuz ?
Seyma65 Busraaa1014 benim tüm değerlerim normal sadcee mthfr heterozigot çıktı bunun için coraspirin verdi doktor 35.haftamdayım hala kullanıyorum bırakıcam doktor kontrolünden sonra gittiğim ilk doktor iğne demişti sonra perinatoloji doktoruna gittim hapa bile gerek yok dedi ama şimdi ki kadın doğumcum önlem amaçlı hap kullandırtıyor
Busimss Busraaa1014 bende 2 kayıp yaşadım. 3.gebeliğimde iğne kullandım 9 ay karnımdan kendim vurdum. Oğlumu sağlıkla kucağıma aldım çok şükür. Şimdi tekrar hamileyim yine karnımdan iğne vuruyorum.
Bebibebi26- Busraaa1014 f5 leiden heterezigot pai homozigot cikti brndede canim hic düdügüm olmadi ama gebeligimi ögrenir ögrenmez kan sulandirici basladik hemde coraspirin kullandim ilk aylar 4000lik igne daha sonra 4000lik günde iki kez vurundum daha sonra 6000lik gunde iki keze cikartildi kan sulandirici ignelerim bebisim biraz minyon dogdu sadece 2600 kg sen doktorunun dediklerimi yap birsey olmaz canim bircok imsanda var bazilari bilmiyor bile olup olmadigini genetik test yaptirmadiklari icin
arirangg Busraaa1014 Ben de 10. Haftada kaybettim bebeğimi. Kan pıhtılaşması çıktı. Şimdi her gün iğne yapıyorum. 19. Haftadayım. İnşallah sağlıkla doğum yapmak da nasip olur
Busraaa1014 Seyma65 Başka doktora gitmekte kararsızım sizin sadece tek değeriniz çıkmış benim 3 değerde öyle gittiğim doktor iyi bir doktor ama bilemedim. Üzüldüm açıkçası zorlu bir süreç olacağı için öyle gibi geldi iğne ilaç diyince
kalbiminpariltisi Seyma65 Benım de iki düşüğüm var mthfr heterozigot ben hem coraspin hem iğne kullanıyorum maşallah siz yolun sonuna gelmişsiniz ama sanırım iğne başlatmayan doktorla devam etmezdim ben
Skn23 Seyma65 3 genimde heterozit çıktı. Doktor kan sulandırıcı 6000 + coraspirin kuşkulandırıyor . Ama nurdan okudum şeylere göre dozunun yüksek olduğunu düşünmeye başladım
Mihrimah18 Seyma65 bnimde sadece mfthr ler hetero ama maalesef düşüpüm var ikitane hemde ikimci trimester. Folat kullanıyormusn, gebelik boyu folat kullanacagm. Yine gebeyim yine lekelenmelerim basladı, cok korkuyorum
Busraaa1014 Busimss benim 6 lı tahlilde üç değer normal gerisi homozigot heterozigot heterozigot. İğne kullanacaksın dedi ve iğnenin karnından olduğunu bilmiyordum
Busimss Busraaa1014 ben değerlerimi suan ezbere bilmiyorum üzerinden 3 sene geçti de koldan da oluyor bacaktan da göbekten de ama bana sorarsan en rahatı göbek bence.
Seyma65 Busraaa1014 evet ben 3 doktora gittiö hepsinden görüş almak için ama sizin hepsi öyleyse tabi o zaman durum farklıdır ama kuzenim de hep iğne vurundu 9 ay bir sıkıntı olmadı şükür süreç zorlu ama üstesinden gelirsin inşallah 🙏
Tugce-D Bebibebi26- ya ben faktor 5 leıden var ama ben 6000 kullanıyorum arttırma olmıcak dedı ya yetmezse dıye korkuyorum 16 haftalıgım suan 8 cıkarmazmı acaba ya
Happyhappy__ Bebibebi26- çok yüksek doz kullanmışsın canım nedenini öğrenebilir miyim? Normalde o kadar yüksek doz verilmez ondan
Busimss Busraaa1014 hayır sadece normal doğum yapamıyorsun sanırım onu tam bilmiyorum ama sezeryan olmuştum ben. Normal doğumda kanama riski tehlikesi oluyor sanırım. İğneyi doğumdan 1 gün önce bırakmıştım.
Busraaa1014 Busimss Anladım çok teşekkür ederim bı nebze olsun rahatladı içim. Korktum niyeyse doktor öyle söyleyince
___ozlm___ Busimss bende iki düşükten sonra kan pıhıtılaşması teşhisiyle 3 . De iğne ve corasprin kullandım ama normal doğumla oldu oğlum.
Seyma65 kalbiminpariltisi evet sizin tercihiniz tabi her hastanın hikayesini en iyi doktorlar bildiği için ona göre yöntem belirliyor zaten doktorunuza güvendikten sonra her şey daha güzel oluyor inşallah sağlıcakla kavuşuruz
Busimss Busraaa1014 korkacak hiç birşey yok gönlünü ferah tut iğnelerini aksatma yeter 💐 sağlıkla kucağına al insallah