karansmom_ iyot iceren folik asit bebegin tutunmasina daha yardimci oluyo ben ilk kimyasal gecirdigimde folbiol kullanmistim sonra dr degistirdim bana folbiol yuksek demisti ben look folat kullanmaya basladim 2.5 ay sonra tekrar hamile kaldim cok faydasi oldu bence cocugun tutunmasina ilk 3 aydaki dusuk riskini en aza indiriyor tavsiye ederim