Ahh biz depremi yaşamamışken alt üst olduk seni anlıyorum dersem bile yalan söylemiş olurum izmir depremini tam yeni atlatmıştım ama ben de şuan her dakika deprem korkusuyla savaşıyorum , doktorunla pskyatri ne uygun görürse onu yap tabiki ama ruhen inşirah suresi çok rhatlatıyor dilersen youtubedan açıp dinle başa çıkamadığın zaman nacizane tavsiyem