Aysun56 bende bugün çatı muayenesi oldum canım 39+1 günlüğüz , bana da çatı girişi iyi de çıkışı dar dedi doktorum , çok fazla yırtık ve kanama olur ama yine de normal doğum yapabilirsin dedi 😔 bende riske atmak istemiyorum yarın gidip sezeryan konuşacağım geri , kendimi de bebeğimi de riske atmak istemiyorum