seydaaak
Bende Nagihan Hanım ve elif Hanım arasında kaldım 2 di hakkında da çok iyi şeyler duydum. Siz tercihinizi kimden yana yaptınız ? Ben Nagihan a gittim çok samimi güleryüzlü ama Elif i de herkes çok övüyor ona da gitmek istiyorum ama nasıl olur bilmiyorum aynı kurumda farklı farklı doktor denemek . Nagihan daha iyi gelirse geri ona dönersem ayıp olur mu diye tereddütteyim . Ama doğum için Elif hanım ı çok övüyorlar