Cemile4556 Mrba kizlar ben bundan bir ay önce ilk doz tetanoz aşısıni yaptım , ikinciye gerek var mı acaba bilemedim dedim sorayım size ? 🥰🤭
Yarenylmz Cemile4556 bir zorunlukuk yok sizin bedeniniz size kalmış :) ben 2 tane yaptırdım 5 e tamamlicam inşallah
Mustafayigitvebeytugannesi Cemile4556 hemşirenizin söylemesi lazımdı. Ben ilk oğlumda ve ikinci oğlumda hamileyken iki doz vurulmuştum ama bu üçüncü gebelik olduğu için 1 tane yaptı başka gerek yok toplam 5 doz oluyomus hakkım bitmiş 😊
Ferahkabay Ben oğlumda 2 defa yaptım şu an 27 haftalığım bana yapmadılar sağlık ocağından kaldırılmış yapmadılar bana ama yapın sizin ve bebeğinizin sağlığı için yapın
Ygmrsrcn Bende geçen hafta ilk dozumu oldum üzerinden 1 ay geçince 2. Doz içinde gelmemi söyledi hemşire o yüzden de giidp olmayı düşünüyorum