Gizmih Busra1290 bende yarın 13 oluyorum geçen hafta %80 erkek demişti bu hafta pozisyon değiştirmiş geçen haftaki tahminim daha doğru olur ama bu haftada yine erkek derim dedi kesinlik için 4 hafta daha beklicez sanırım
semadrd Gizmih aaaa hadi bakalım senin içinden ne geçiyor canım bende cumartesi günü gidicektim ama Harun bey yokmuş 😞 Gönül doyran’a gidicem tanıyor musun
Busra1290 Gizmih bizde ayni sekilde 1 ay sonra gidicez o zaman kesinlesir dedi doktor.hepimizin hakkinda hayirlisi olsun insallah 🤲🌸
Banubebek1 semadrd ilk oğlumda çok rahattım anlamadım gibi bişey hamilelğimi tatlıyı ağzıma sürmedim .aksine şimdi kızda tatlı istiyor canm oğlumda hep ekşi turşu yemiştim şimdi ağzıma sürmüyorum bide bol kusmalar tabi oğluma göre çok farklı benim için hepsi aynı olmuyor bende böle canm😊😊
ikbalk Gönlüm hep kızdan yanaydı Allah biliyor ya doktor erkek diyince bi tık kalbim kırıldı 🙈 çarşamba günü bir daha bakacak bakalım ümidini kesme dedi ben üzülünce ama olsun, sağlıkla gelsin de cinsiyeti önemli değil ❣️
tubanihal Sena00 tabıkı. Kızlarımda cok rahat hamılelık geçirmiştim. Bunda anladım kı hamılelık buymus. Bulantı halsizlik vs. Çok çok farklı hamılelıklerdi
Sena00 tubanihal yaa benimde kızımda rahattı ama bunda çok rahatsız oldum bulantı kusma halsizlik siz öyle yazınca merak ettim teşekkür ederim cevabınız için ❣️
Sena00 tubanihal bir kaç gündür gitmeye çalıştım doktorumuz şehir dışına çıkmıştı nasip olursa iki gün sonra öğrenecez 🤗