Fulyacoban Tanembebek5 27 haftalığım bende benim sağda oluyor genellikle ağrı fazla ayakta durunca yada yorulunca özellikle sizin haftalarda doktoruma sormuştum rahim büyüyor ağrıların başlaması normal demişti sıkıntı yaratacak bir durum olduğunu düşünmüyorum içinizi ferah tutun 🥰
Esved18 Aynı haftada değiliz 12 haftalığım belimin sol tarafı boşluğu dediğim yerin ağrısı hiç geçmiyor. Böbreklerime baktırdım bişey çıkmadı hep ağrıyla uyanıyorum
Tanembebek5 Fulyacoban çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun 🙏🌸 İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi, 🙏