Dilan246 Kızlar bu model araba alicam cogu kisi puset gereksiz boşa para verme diyor sizce lazım oluyor mu?
Zumzugukodummuzzingillatirim Dilan246 ben puseti bebek arabasina takili birakip geziyordum fingir fingir lazim oluyor 6.5 aylik hala pusetteyiz. Bu ay aonu belki normal.kisma geceriz
Dilan246 Kalbiimde2can Ben ev hanımıyım minyon tipli bi anneyim ve puset bana ağır geliyor alsam da eşim olmada ztn kullanamayacağım o yüzden gerçekten lazım oluyorsa alayım dedim
Kpinart Ben çalışan bir anne olarak.araba kullanırken 9. Aya kadar hep puseti kullandım. 9 aydan sonra oto koltuğu aldım
Kelebekk-0307 Dilan246 kızım 11 aylık olacak neredeyse hala puset kullanıyorum arabada yolculuk yaparken filan. ilk zamanlar sadece puseti kullandım evet ağır oluyor ama bence daha kullanışlı bebek için
Kalbiimde2can @Dilan246 puseti bebek arabasina takip gezdirebilirsiniz bebek icin puset daha ideal diye düsünüyorum yine siz bilirsiniz ☺️