mucizem01 horlama ilk zamanlar vardı iyi uyuyordum 😂😂 simdi keşke deliksiz uyusam da KESK’e horlasam diyorum gece uyanıp saatlerce uyuyamıyorum. Sola yatıyorum bebeğe iyi oluyor diye sol basenim agrıyor saha yatıyorum bir süre sonra ora arıyor sırt üstü yatmakta rahatsız ediyor artık yani anlıcan bırak horla tek uyuda ☺️