Gulsennnnnnnnn Beyza5534 ben oldum ocakta, doktorunuz olmanızı istiyorsa olun. Burdaki hiç kimse doktorlardan daha bilgili degil sonuçta ☺️
Yagmurp_ Ben oldum 2 dozuda doktorlar ve perinatoloji bölümleride önerdi sonuçta her konuda kendimizi doktorlara bırakıyorsak onların önerilerini dinlememiz gerekir
TugSozTan Üç gün önce birinci dozu oldum 18 martta 2.dozu olucam. Doktorum yaptır diyorsa yaptırırım o yüzden yaptırdım
Cakil19 Ben henüz daha olamadım hala sağlık ocağı aşı gelmedi diyor ama sorun etme 8.aya kadar aşıyı vurabiliriz dedi