senaaltinsoy1 Merhaba 12+2 haftaligim doktora 12+6da gideceğim folik asit ve duphaston kullanıyordum doktorum 12 ye kadar demişti şimdi bıraktım içmiyorum bir şey olmaz değil mi kontrole kadar
motherlion01 senaaltinsoy1 canım hiç bişe olmaz benim 11. Haftada bitmişti doktorum bana tekrar almana gerek yok nasılsa başka ilaçlara başlayacaz demişti zaten gittiğinde büyük ihtimalle farklı ilaçlar verecek
senaaltinsoy1 motherlion01 şuan prilam dışında bir şey içmiyorum eksik hissettim kendimi😆inşallah canım çok sagol🥰
motherlion01 senaaltinsoy1 eksik hissetme kontrole gittiğinde doktor giderir o eksikliğini iğrenç demir hapıyla fln 😂