Nerminn5308 Arkadaslar bugün ayrintili ultrasyonum vardı böbrek genişlemesi var dedi kotü birsey mi oluyor veyaz ilerde sıkıntı yaratıyor mu? Geciyor mu zamanla bilgi verir misiniz strest yaptım
Cennetkpln @Nerminn5308 banada aynı şey söylendi çok sıkıntı olmadığını geçebileceği geçmesede sorun olmadığı söylendi ama yinede insan takılıyor size tam olarak ne söylendi
Nerminn5308 Cennetkpln böbrekte genislemesi var dedi erkek bebeklerde genelde oluyor dedi sıkıntı birsey mi dedim oda ilerleyene zamanda kayboluyor cogunlugu söyledi dogumdan sonra yine gösterirsin bebeğini söyledi
busenaz68 Bizde de var takip gerekli ama sorun yaratan birşey değil dedi yarın tekrar gideceğim bakalım ne diycekele
Nerminn5308 Nerminn5308 gittiginizde tekrardan yazar misiniz detayli öğrenin sizde bende 1 nde gidecem bende detayli sorucam doktoruma