Bebisinizz arastiricianne benim doktorum önerdi rahmi yumuşatır açılmayı kolaylaştırır dedi burda da görmüştüm gerçekten rahmim yumuşamış açılmaya doğru gidiyor demişti en son doktorum
Bebisinizz Anne980 benim cuma günü saatte bir sancılarım oldu bebiş geliyor sandık ama yalancıymış 3-4 saat aynı aralıklarla geldi sonra geçti bel ağrım çok var birde vajinam da ağrı oluyor karnımda sertleşiyor inşallah açılmam olmuştur
Balbebek012 Nsslhnnn doktor eliyle muayene ettikten sonra sancım başladı eve geldim gece boyunca sanvı çektim sabah suni sancıyla doğurdum☺
Tergull Merhaba 7+6 haftalik hamileyim.doktor 5 ci hafta gosterdigini soyledi. 4 5 gundur kan geliyor Dusuk yapma ihtimali varmi
Gizemlibirisi Sacmalama_engiinn 36 dan sonra her gün yürüyüş yaptım.bol su içtim hurma yedim.dogum sancısı geldiğinde hastaneye kosmadim.dus aldim evde hareket ettim iş yaptim merdiven indim çıktım.tabi bunları sancı gittiğinde yaptım.sanci gelince çömeldim.
Sacmalama_engiinn Anne980 sümüksu kanlı bi akıntıymış galiba benimde fazla bi bilgim yok benimde ilk hamileliğim