Bu postlar açılmadan çok önce bile sürekli enfeksiyonu olanlara nioli kullanın diye her enfeksiyon postuna yazıyodum yemediğim linç kalmadı resmen sen doktorumusun nerden biliyosun saçma sapan şeyler kullanmayın diyen çok oldu ama benim bekarlıktan belli geçmeyen bi enfeksiyonum vardı artık kaşınmaktan afedersiniz şişiyodu evlendikten sonra bu nioliyi keşfettim ve kızlar muhakkak kullanın ben her gün çamaşırıma 1 damla damlatıyorum ve o kadar rahatım ki 33 haftalık oldum bende çok şükür yağın hiç bir zararı yok etrafımdaki çoğu hamile kullanıyor ben sadece buradaki anne adaylarına laf anlatamamıştım o kadar 😊