Yaa bende grip oldum. Özellikle aksamları boğazım fena yanıyo. Dunde kulağımın agrısından uyuyamadım. Öksürükte başladı hafiften 🙁( . Şekerim oldugu için balda yiyemiyorum ıhlamur ve limonla toparlanmaya çalışıyorum 😳. 30 haftalık olduk bızde doktora gitsem mi ki bilemedim 🤷♀️