Kızlar sizce kürtajdan sonra 1 adet gördükten sonra bebek için bekleyimmi kendimi pskoljik olarak iyi hissediyorum hani o yönden sorum yok bide genetik test falan vericez sonuclarima görede tedavi başlanır diye düşünüyorum umudumu yitirmek istemiyorum 2 düşüğüm var 1 sene icinde oldu hepsi de hic bj zaman isyan etmek istemiyorum ve tam tersi olacağı varsa Rabbim bunu nasip edicekse olur dusuncesindeyim sizler böyle durum yaşayıp nasil bir yol izlediniz