femme Uysalfeyza hayirlisi ile sağlığıyla kucağıniza alırsınız insallah 🥰 bende o hastanede düşünüyorum. Sezaryen için ne kadar fiyat aldiniz ?😊
Uysalfeyza femme çarbamba günü gittiğimde 11 bin civari dediler benim ki zorunlu olucak o yüzden tam rakam vermediler
Eldgrn femme Uysalfeyza Ben geçen hafta sordum sezeryan için 8250 dendi tabi bu ekstralar yok yani yeni bir zam gelmedi daha en b son gelen neyse o
Eldgrn femme isteğe bağlı zorunlu fiyatı farklı bide epidural vs değişiyor ya adları tam aklımda değil onlar da değişiyor onun dışında normal doğum olacak benim suni sancı ile 6750 tek fiyat doğum ile alakalı herşeyi kaplıyor özellikle sordum onu
femme Eldgrn bende normal doğum istiyorum tabi daha doktorla doğum sek lini konusmadik ama suanlik normal doğum görünüyor hayirlisi bakalim. Normal doğum için fiyati uygun 😊
Eldgrn Uysalfeyza hiç bilmiyorum bize verdikleri fiyat bu yarın anlaşılır doğumu yaptım çok şükür çıkışta anlarız ne kadar olduğunu