Busemir-06 13 çok ta yüksek değil ama dikkat etmekte fayda var her zaman benim 15 i bulduğu oldu zaten vücut direk belli ediyor kendini yükseldiğini anlayabiliyorsun tansiyonu düzenli olarak sabah akşam ölçmende fayda var tuzsuz şeyler yeme demişti doktorum kahve yasak tatlı , çikolata bunlar bile tansiyonun yükselmesine neden olabilecek gıdalarmış 🤦🏻♀️