Fizik tedaviye gidin eğer omuzdan ve kurekten gelen bir agriysa oraya bant yapistiriyorlar ve egzersiz hareketleri veriyorlar fayda ediyor zaten gebelikte başka ilaç tedavisi falan veremiyorlar benimde yazdan bu yana geçmeyen sol kol ağrısı vardı omzumda el kadar bir kulunç vardı ağrıdan uyuyamıyodum fizik tedavi doktoruna gittim hamilesin ilaç veremem röntgen çekemem emara girmen lazım ama şu an sadece bant yapıştırırim dedi bide hareketleri yap dedi iki o kadar iyi geldi ki halen ağrı olduğunda o hareketleri yapıyorum faydası oluyor