Birhayalimvr
Birhayalimvr Mersin Medical Park’ta yaptırdım. Polikistik ve şekeri düzelttik, 17 kilo verdim, baktım yine gebe kalamıyorum doktorum poliplerini de alalım dedi. Polipler bazen kendiliğinden geçebiliyormuş diye beklemiştim ama geçmedi, geçmeyince aldırdım ben de.
Çok çok kolay bir işlem, toplamda 15-20 dk sürüyor. Önce iki tane kürtaj ilacı verdiler. Birini gece, diğerini sabah iç öyle gel dediler. Sanırım 6 ya da 8 saat arayla içmiştim, çok net hatırlamıyorum. İlaç biraz kanama yapıyor ama ağrı sızı vs hiç olmadı. Adet ağrım da olmaz benim zaten. Sonra ameliyathaneye alıyorlar, vajinadan giriyorlar, kesi veya dikiş asla yok. Spinal iğne yapılıyor zaten, hiçbir şey hissetmiyorsun. Uyuşukluk geçince de taburcu. Sabah 8′de gittim akşam 8′de hastaneden çıktım. 1 hafta cinsel perhiz yani ilişki yok. Üstüne adet gördüm, sonraki adet dönemine 5 gün kala gebe olduğumu farkettim. Birçok hastada da böyle oluyormuş zaten. Umarım sen de çok kolay ve sağlıklı gebe kalırsın. :)