mrssari34 devlete mi gidiyorsun? Sanırım geç döllenme var. Bende de satı belli değil 10 günlük bir geç döllenme vardı. 19 ekimden 29 ekime almışlardı şuan 22 ya da 23 ekimde satım 😂 özele göre baz alıyorum ben. Devletin aletleri eski olduğundan küçük gözüküyor. Kafaya takacağın bir durum yok bunda. Başta yapılması gereken bir uygulamaydı bu. Ayrıca aynı doktora gitmen senin için daha iyi olur 🤷 bu arada riskli gebeliğim olduğu için her hafta doktora gidiyordum o yüzden gelişimi konusunda kesin bir bilgimiz var. Ve 2 kasımda hasta olmuşum betama bakılmış 1 den düşük çıkmış yani o yüzden kesinlikle geç döllenme benimki😂