Asibayan yap valla canım bence biiz yaptık cok güzeldi benim eşimde utanır cok ama hallettik hatt baya kalabalıktı 20 kişi wardık herkez gelirken bi hamur işi flan yaptı bende calısıyorum odayı masayı falan süsledim cok güzel anı oldu🙏🏻 Ama bizde kardeşim öğrendi cinsiyeti biz kendimize söylettirmedik doktora sende öyle yap ikinizde bilmeyin daha güzel oluyor