AnaHalime Doktor bana ister misin diye sormadı bile direk ikili test yapacağız dedi mecbur tamam dedim. Hatta 30 yaşımı geçtiğim için üçlü test de yapacağız dedi. konuşmama, gerek yok dememe fırsat bile vermedi. Onu da yaptı. Sonucu göstermeye özel olarak gitmedim. Bi daha ki muayenede öğrenirim nasıl olsa diye. Ben hiçbirini yaptırmama taraftarıydım aslında ama doktor ne derse o oluyor sana sorma gereği bile duymuyor. Şeker yükleme olayında da direk yaptırmazsan senin takibini yapmam kafasında. Bunu bana söylemedi de daha o haftaya gelmedim. Başkalarına söylerken duymuştum.