Selamm kızlar 💐 Bir kaç hafta önce ultrason tahminlerinde herkes kız demişti, nifty testi sonucum geldi ve bir oğluşumuz olacak 🫠 aklımda hiç erkek ismi yoktu kısa ve çok duymadığımız isimleri seviyorum. Noa güzel geliyor şu an ya da Nova 😊 Çok bilinmeyen, duyulmamış isim önerileriniz varsa alabiliriim 🤍