Ceyda76 Ece111 bana da devlette yapılmadı ama özel klınıktekı doktorum yaptı bı haftaya çıktı sonuç .Bıde tüp bebekle oldukları ıcın doktorum ayrı ayrı yaptırdı 300tlydı
Ece111 Ceyda76 benimde özel hastane fakat ikiz gebelikte yapılmayacağını söyledi neye istinaden söylüyor onu da anlamadım
Gorkim Ece111 ben yaptırdım organlarına herşeyine baktılar bir sorun yoktu ultrason sonuçlarında fakat kan tahlili sonucum yüksekti perintoloji fetal dna önerdi ben yaptırmadım evlatlarıma kıyamıyacağıma göre kabülüm dedim
Ceyda76 Ece111 bazıları oyle ya benim yaştan dolayı yapmakta fayda ver denıldı yaş arttıkça risk artıyormuş ölçümler ıyıydı yaptırdık ıkılı de ıyı çıktı .Üçlüyü yaptırmadım şeker yaptırmayacağım sadece detaylı ya gırecegım
Ece111 Paramedik16 bende yaptırmak istiyorum fakat doktor gerek duymuyor neye istinaden gerek duymuyor onu da anlamış değilim
Paramedik16 Ece111 canım doktordan doktora göre değişiyor kimisi gerek görmüyor benim doktorum alanında gereçten iyi bi doktor kendisi gerek gördü istersen başka bi hekimle daha görüş
Mckeymouse Ece111 eğitim araştırma ya gidiyorm riskli gebelik diye 2 li test randevusu verdi ama bilmiyorum ki
Ruya_burcu45 Ece111 hata payı daha yüksek oluyormuş, nipty test yaptırdık biz, yüzde 99 doğruluk payı var. Ama biraz pahalı, 2 ay önce 6bin 500 verdik
Semaa34 Ece111 ben yaptırdım canım zaten bişey yok testte de ultrasonla bakıyorlar bazı organlara ense kalınlığına boyuna kilosuna burun kemiğine bi de senden kan alıyolar sonra sonuç için gün veriyolar ben İstanbul da çam sakura devlet hastanesinde yaptırdım doktor yönlendirdi hemde çünkü çoğul gebelikler riskli oluyor bence yaptırın sizde
mirababy03  Anneler merhaba anlayanlar bakabilir mi?🌸
Hatijes38 Ece111 ben de yapılmaz diye biliyordum ama çalıştığım hastaneye fakülteden geçen bir perinatoloji uzmanı gerekli olduğunu söyledi ve yaptırdım sonucu da güzel çıktı çok şükür