ilayda_8 benimde belimde ağrı var korkmuyor değilim doğum mu baslicak diye 37+1 iz bizde sizin bel ağrısı hafif başlayıp sonra mi siddetlendi acaba doğum sancısı sırttan basliyo diyolar ama endişelendim bende Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin miniklerimizi 🐥hayırlı doğumlar diliyorum şimdiden 🌺