Meri9894 aa evet tulumlarım da vardı ama bebek çok hızlı büyüdüğü için kullanışsız oldu giydiremedim ben. bir de ilk zamanlar sık sık alt değiştircesiniz.tulumun cıtcıtı düğmesi aç kapa zor oluyo.benim ilk bebeğim,zaten korkuyorum zarar vercem diye. o yüzden altı ayrı parça olunca daha kolayıma geldi.